OBOS-appen

Gjør som over 150 000 andre OBOS-medlemmer: Få medlemsbeviset i lomma og hold deg oppdatert på dine medlemsfordeler!

Last ned OBOS-appen – gratis, så klart!

Medlemsbeviset lett tilgjengelig

Du har alltid medlemsbeviset og medlemsnummeret lett tilgjengelig i lommen med OBOS-appen uansett hvor du er.

Oversikt over medlemsfordelene dine

Se alle medlemsfordeler og kampanjer i et oversiktlig oppsett. Favoriser de du ofte bruker for enklere tilgang til disse. Dersom du aktiverer varsler, kan vi tipse deg om ekstra gode tilbud og kampanjer.

Søk, meld og administrer dine forkjøp

Du kan enkelt finne din neste drømmebolig. Gjennom søket kan du filtrere på blant annet pris, område, størrelse og ved få klikk melde forkjøp. I tillegg får du oversikt over all boliginformasjon, du kan trekke forkjøpet, sende inn finansieringsbevis og se dine tidligere meldte forkjøp.

Hold deg oppdatert på alt som har med medlemskapet ditt å gjøre

På profilsiden kan du få oversikt over medlemskapet ditt og ansienniteten din. Her har du mulighet til å se kontaktinformasjonen din og holde den oppdatert. Du kan også se betalingsstatus og få betalingsinformasjon ved forfall.

Ofte stilte spørsmål

Hvorfor får jeg ikke logget meg på?

SMS-kode

Bruker du SMS-kode for å logge deg på er vi avhengige at ditt mobilnummer er lagt inn på din medlemsprofil. Du kan oppdatere din profil på Min side.

BankID på mobil

Kommer du ikke inn via BankID kan det være flere grunner. Enten er ikke ditt mobilnummer lagt inn på din medlemsprofil eller BankID har problemer. Du kan oppdatere din profil på Min side eller prøve igjen senere.

Hvorfor kan jeg ikke logge meg inn via BankID og kodebrikke?

Vi bruker BankID på mobil av flere grunner:

Hovedgrunnen er at ditt telefonnummer er den identifikatoren vi bruker for å finne ditt medlemskap i våre interne systemer. Vi har derfor lagt til mulighet for SMS som alternativ mulighet for pålogging for de som ikke har BankID på mobil. I tillegg kan man da logge inn på uten å måtte finne kodebrikke og du kan logge deg på uansett hvor du befinner seg.

Hvor endrer jeg medlemsinformasjonen min?

Er det registrert feil eller utdatert informasjon om ditt medlemskap kan du oppdatere din profil på Min side eller ringe Medlemsservice på telefon 22 86 59 90.

Hvem kan jeg kontakte for spørsmål eller ønsker?

Har du spørsmål eller tips til forbedringer kan du sende oss en e-post til app@obos.no.

Hvor finner jeg brukervilkårene?

Her finner du brukervilkårene for OBOS-appen. Disse finner du også underveis i påloggingen i appen.

For å bruke OBOS-appen må du også akseptere personvernerklæringen til OBOS BBL.