Hopp til innhold

Hjelp til faktura

Under finner du svar på de vanligste spørsmålene angående faktura for kunder hos OBOS OpenNet

OBOS OpenNet fakturerer sine kunder for blant annet internett, vedlikehold av fiber og mesh. Alle fakturaer fra OBOS OpenNet skal være markert med "OpenNet".

Ofte stilte spørsmål om faktura:

Da har vi mest sannsynlig feil kontaktinformasjon registrert. Dette kan også være tilfelle om du kun har mottatt purring, men ikke selve fakturaen. 

Om du mottar faktura på e-post, kan du sjekke om fakturaen kan ha havnet i en annen mappe enn innboksen, for eksempel i reklame eller søppelmappen.

Ta kontakt med oss, så registrerer vi riktig informasjon og sender ut riktig faktura! 

Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller chat:
Tlf: 21 01 61 50
E-post: service@opennet.no

Chatten er åpen hverdager kl. 10 - 18.

Faktura sendes ut en gang per måned, som oftest i månedens siste uke. 

Om du har behov for utsettelse av faktura ber vi deg om å ta kontakt med vår kundeservice, så vi kan finne en god løsning på dette. 

Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller chat:
Tlf: 21 01 61 50
E-post: service@opennet.no

Chatten er åpen hverdager kl. 10 - 18.

eFaktura setter du opp i din egen nettbank. Søk opp OBOS OpenNet som tilbyder og opprett avtale. Bruk ditt kundenummer som eFakturareferanse. 

Kundenummeret ditt kan du finne i en egen ramme og med fet skrift i øvre høyre hjørne av din faktura. 

Ikon med dame i telefon

Kontakt oss i OBOS OpenNet

Tlf kundeservice: 21 01 61 50
E-post kundeservice: service@opennet.no
Salgsavdelingen: salg.opennet@obos.no

Åpningstider

Mandag–fredag kl. 08.00–20.00
Lørdag kl. 10.00–14.00

Chatten er åpen hverdager kl. 10.00–18.00

Åpningstider røde dager i mai 2024
01.05: Stengt
09.05: 10-16 på chat og e-post
17.05: Stengt
20.05: 10-16 på chat og e-post

Besøksadresse

Freserveien 1, 0195 Oslo