Ung smilende dame med flytteesker

Skal du flytte?

Er du nyinnflyttet og har OBOS OpenNet som ny leverandør? Eller flytter du ut og lurer på hva du skal gjøre med utstyr og faktura?

Ofte stilte spørsmål om flytting:

Jeg har flyttet og har fått OBOS Opennet. Hva gjør jeg?

Velkommen! Alt av utstyr skal stå klart i leiligheten til å koble seg på. Ta kontakt med oss ved innflyttting så vi kan oppdatere systemet vårt og gjøre alt klart for deg.

Sjekk med ditt nye styre hva slags avtale dere har, eller ta kontakt direkte med vår kundeservice. Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller chat:

Tlf: 21 01 61 50
E-post: service@opennet.no

Chatten er åpen hverdager kl. 10 - 18.

Jeg skal flytte fra en bolig med OBOS OpenNet. Hva gjør jeg?

La alt utstyret bli stående i leiligheten til neste beboer.

Om du har bestilt en oppgradert tjeneste, må du sende oss en skriftlig oppsigelse slik at vi kan oppdatere våre systemer og du unngår samtidig å motta faktura for en tjeneste du ikke benytter. 

Gjør oppmerksom på at oppsigelsestiden er inneværende måned pluss en måned. 

Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller chat:
Tlf: 21 01 61 50
E-post: service@opennet.no

Chatten er åpen hverdager kl. 10 - 18.

Kontaktinformasjon:

Kontaktinformasjon:

Det er viktig at vi har riktig kontaktinformasjon på beboerne, så vi kan informere deg om vedlikehold og drift. Oppdatering av kontaktinformasjon kan gjøres via vår nettside, e-post eller ved å kontakte oss på telefon 21016150.

Ikon med dame i telefon

Kontakt oss i OBOS OpenNet

Tlf: 21 01 61 50
E-post: service@opennet.no
Salgsavdelingen: salg.opennet@obos.no

Åpningstider
Mandag – fredag kl. 08:00-20:00
Lørdag kl. 10:00-14:00

Chatten er åpen hverdager kl. 10:00-18:00

Besøksadresse:  Freserveien 1, 0195 Oslo