Økonomi og administrasjon
Frigjør tid for styret med hjelp til viktige oppgaver som budsjettering, innkreving av felleskostnader og fakturabehandling.
Det er mange økonomiske- og administrative oppgaver som inngår i den daglige driften av et borettslag eller sameie. Vi har lang erfaring og dyktige fagfolk som håndterer dem på en god og effektiv måte. Og med profesjonell hjelp, kan styret bruke tiden effektivt på andre viktige oppgaver.
Hva får dere hjelp med?
- Drifts- og likviditetsbudsjett med alle inntekter og utgifter for det kommende året
- Fakturautsendelse og innkreving av felleskostnader
- Håndtering av alle inngående fakturaer
- Endringer i eierforhold og utleie av boliger
- Oppfølging av skader mot forsikringsselskap
- Mottak og håndtering av all post
- Eksempler på tilleggstjenester vil være garantert betaling av felleskostnader og individuell nedbetaling av fellesgjeld (IN-ordning).
«Fleksibel og imøtekommende rådgiver, med god kontroll på økonomi og administrasjon. Jeg følger meg veldig godt ivaretatt som kunde. »Liv Baggerånås, styreleder i Sameiet Nadderud Vest
«OBOS har full kontroll på regnskap og økonomi, og gir oss god hjelp med budsjettarbeidet.»Vera Stangeland, styreleder i Sameiet Fosstunet
Mer informasjon
Individuell nedbetaling av fellesgjeld
Noen andelseiere foretrekker individuell nedbetaling av sin del av fellesgjelden i borettslaget. Denne muligheten er kjent som «IN-ordning».
Garantert betaling av felleskostnader
Med garantert betaling av felleskostnader overtar vi ansvaret for innkrevingen av alle felleskostnader i borettslaget. Den totale summen av kostnadene blir da betalt inn til selskapets konto på en fastsatt dato hver måned.
Få en enklere styrehverdag
Kontakt oss i dag for et uforpliktende tilbud på boligforvaltning.